Annons

• Säkerhetsstatus

Softonic-recension

FC Porto TV - Officiell FC Porto-app

FC Porto TV är den nya officiella applikationen för FC Porto, tillgänglig för alla medlemmar, fans och supportrar. Detta är en livsstilsapp som faller under underkategorin sport, och den är helt gratis att använda. Med FC Porto TV kan användare följa alla säsonger av blåa och vita universums program, titta på live FC Porto fotboll, modaliteter och träningsmatcher, intervjuer, dokumentärer och exklusivt innehåll.

Appen gör det möjligt för användare att anpassa och lägga till videor i sin favoritlista för att titta senare. FC Porto TV är exklusivt tillgänglig för Android-användare och ger ett utmärkt sätt för fans att hålla sig uppdaterade med sitt favoritlag. Appen är lätt att navigera och innehållet är relevant och korrekt. Om du är fan av FC Porto är denna app ett måste för dig.

Program tillgängligt på andra språk

FC Porto TV för Android

• Fri

• På Svenska
  • V 6.8

(0)
  • Säkerhetsstatus

Användarrecensioner om FC Porto TV

Har du provat FC Porto TV? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.